ZDRAVO RAVNOVESJE

ZDRAVO RAVNOVESJE

Hormoni so katalizatorji, ki uravnavajo delovanje celic v našem telesu.  Začenjajo in končujejo prebavne procese, prav tako pa so vključeni v procese dejanj, misli in čustev. Zdravo hormonsko ravnovesje je pogoj za polno in srečno življenje. 

Skrivnostna pot do ekstaze telesa, uma in duha je za nekatere vsakodnevni spremljevalec, za druge neznano doživetje. Stanje, v katerem vsaka celica vibrira od visoke frekvence užitka in spolni organi izločajo sladek nektar, ne nudi le pomladitve telesa, marveč tudi duha.

1. Uživaj čim več surovih živil

S kuhanjem uničimo med 80 in 90% vitaminov, mineralov in drugih hranilnih snovi v hrani. Tako osiromašena hrana našemu telesu ne daje zadostne energije, zato smo po obrokih pogosto utrujeni in potrebujemo počitek. Ampak pozor, ne pravim, da moramo uživati le surovo hrano. Uživajmo kuhano in surovo. Slednjega naj bo čim več. Sama si recimo ne znam predstavljati zime brez tople juhice. Pomembno pa je, da živil ne »prekuhamo«, kar pomeni, da jih toplotno obdelujemo le za kratek čas.

2. Uživaj čim manj industrijsko predelane hrane

Industrijsko predelana hrana je polna emulgatorjev, zgoščevalcev, umetnih arom, barvil in konzervansov, ojačevalcev okusa ter še marsičesa. Sama se držim pravila: če ne poznam sestavin, ki so navedene na embalaži, tega živila ne uživam. Vsi ti umetno proizvedeni dodatki kemično spreminjajo hrano in z zaužitjem najpogosteje vplivajo na naš živčni sistem. To pomeni, da spreminjajo delovanje našega telesa in zaznavanje. Ob svojem prehodu na skoraj čisto nepredelano hrano sem ugotovila, da drugače okušam. Hrana končno okušam v vsej njeni polnosti.

1. Uživaj čim več surovih živil
S kuhanjem uničimo med 80 in 90% vitaminov, mineralov in drugih hranilnih snovi v hrani. Tako osiromašena hrana našemu telesu ne daje zadostne energije, zato smo po obrokih pogosto utrujeni in potrebujemo počitek. Ampak pozor, ne pravim, da moramo uživati le surovo hrano. Uživajmo kuhano in surovo. Slednjega naj bo čim več. Sama si recimo ne znam predstavljati zime brez tople juhice. Pomembno pa je, da živil ne »prekuhamo«, kar pomeni, da jih toplotno obdelujemo le za kratek čas.
2. Uživaj čim manj industrijsko predelane hrane
Industrijsko predelana hrana je polna emulgatorjev, zgoščevalcev, umetnih arom, barvil in konzervansov, ojačevalcev okusa ter še marsičesa. Sama se držim pravila: če ne poznam sestavin, ki so navedene na embalaži, tega živila ne uživam. Vsi ti umetno proizvedeni dodatki kemično spreminjajo hrano in z zaužitjem najpogosteje vplivajo na naš živčni sistem. To pomeni, da spreminjajo delovanje našega telesa in zaznavanje. Ob svojem prehodu na skoraj čisto nepredelano hrano sem ugotovila, da drugače okušam. Hrana končno okušam v vsej njeni polnosti.

Iskalnik VSEBIN

Kategorije ponudnikov

Delite povezavo

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

NajWellness e-Novičke

Prijavite se na NajWellness e-novice in prejmite BREZPLAČNO e-knjigo s pozitivnimi zgodbami.
captcha 

Prispevajte

Spletni stran NajWellness.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več informacij