S HOJO NAD STRES

Hoja je človeku naravno gibanje in ena najbolj varnih izbir rekreacije. Hodimo lahko tako rekoč skoraj vsi. Priporočljiva je za tiste, ki se do sedaj niste ukvarjali z nobeno telesno vadbi in je odličen uvod v druge oblike rekreacije. Ne samo, da pozitivno vpliva na telo, s hojo se boste sprostili in izboljšali svoje počutje.

Hoja je poceni vadba, potrebujete samo udobna oblačila in športno obutev, ki pa za začetek ne rabi nujno nositi imena drage blagovne znamke, saj je dovolj že, če se v športnih copatih počutite prijetno.  Že po kakšnem mesecu boste opazili razliko v kondiciji, stopili boste tudi kakšen kilogram, predvsem pa utrdili mišice, ki so zaradi sedenja postale mlahave.

Vedno več raziskav se opravlja na povezavo hoje in stresa ter našega notranjega sveta. Študije dokazujejo, da lahko sprehod v naravi izboljša naše mentalno zdravje in pomaga, da se počutimo manj depresivno.  Ob hoji v naravi se boste naužili svežega zraka, vitamina D, ki pomaga k pozitivnemu počutju, deluje proti raku in depresiji.

Sprehajajte se sami in posvetite nekaj časa samo sebi. Ne razmišljajte o težavah, o preteklosti in skrbi za prihodnost, temveč se osredotočite na čudovite obrise narave, na barve, vonj po gozdu. Jesen je kot pisana preproga, ki ponuja obilje razgledov. Listi, ki odpadajo iz dreves, barve, ki navdušijo, vonj po gobah, ptice, ki prepevajo svoje simfonije in veter, ki vas poboža in spomni, na to, da se narava vseskozi spreminja.

Ob vsakem koraku se le tega zavedajte, hkrati pa se zavedajte svojega dihanja in bodite prisotni v trenutku. Navsezadnje obstaja samo tukaj in zdaj, vse ostalo je le iluzija, med sprehajanjem pa imamo priložnost, da tukaj in zdaj še lažje ozavestimo.

Tako kot pri ostalih stvareh je pomembna tudi pri sprehajanju vztrajnost.  Vsak dan si vzemite vsaj 20 minut časa. Lahko to storite zjutraj pred službo, ko se narava prebuja ali zvečer ob soju uličnih svetilk. Če nimate časa, da bi se namenoma podali na sprehod, se lahko morda sprehodite tudi do službe, če ni preveč oddaljena. Tako se boste zbudili in umirili, na delovnem mestu pa boste veliko bolj motivirani in osredotočeni.

Komentar:

Sabina Mojzeš Recek

Kot urednica spletnih portalov NajWellness.si in PorocniPlaner.com, je z vsebinami, ki lepo zaokrožajo tematiko vedno pripravljena na novosti.

Preučevanje budizma, ji daje inspiracijo in moč stopiti iz povprečja.

Prisluhniti človeku in iz izziva narediti priložnost je njena velika vrlina.

Kot marketinški strokovnjak in pisec besedil, pa vsaki besedi da posebno berljivost in moč. Njena velika strast so sloni, krave in banane. 

Če želite v življenju stopiti korak naprej, pa naj si bo to na poslovnem ali osebnem področju, je ona prava oseba za vaš napredek.

www.PorocniPlaner.com
Vaše razmišljanje glede članka lahko podelite kot komentar - zgoraj.

Iskalnik VSEBIN

Kategorije ponudnikov

Delite povezavo

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

NajWellness e-Novičke

Prijavite se na NajWellness e-novice in prejmite BREZPLAČNO e-knjigo s pozitivnimi zgodbami.
captcha 

Prispevajte

Spletni stran NajWellness.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več informacij