KAKO SE DRŽATI NOVOLETNIH ZAOBLJUB IN SHUJŠATI

Zdravo prehranjevanje je najpogostejši novoletni cilj večine posameznikov vsako leto znova. Zdravo prehranjevanje ima pozitiven vpliv na zdravje in dobro počutje. Naj ne bo prvotni plan zmanjšati težo, ampak narediti nekaj zase in za svoje zdravje, manj kilogramov bo ob tem samo pozitiven stranski učinek. Če želite jesti bolj zdravo v letu 2016 se držite naslednjih korakov.

   1. Začnite dan z zdravim zajtrkom

Zdrav zajtrk je ključnega pomena za dober začetek dneva, saj spodbudi metabolizem in vam da energijo. Študije dokazujejo, da zajtrk, ki vsebuje proteine in vlaknine, pomaga pri izgubi odvečne teže, ter obdržati želene kilograme.

   2. Jejte pravo količino hrane

Če želite izgubiti kilograme, ni pomembno samo, da jeste zdravo, pač pa tudi, da jeste pravilno količino raznolike hrane. Če boste imeli pravo razmerje, boste dobili potrebne vitamine in minerale, ki jih telo potrebuje in ne boste rabili posegati po dodatkih v obliki tablet in praškov.

   3. Prava spodbuda

Povejte družinskim članom in prijateljem, da ste se odločili spremeniti način prehranjevanja. Morda bodo naslednjič, ko jih boste obiskali pripravili zdrav obrok ali vključili v kosilo več zelenjave. Če imate prijatelja, ki ima isti cilj kot vi, se lahko medsebojno spodbujata, si izmenjata recepte za pripravo hrane in morda kdaj kaj dobrega skuhata skupaj.

   4. Ohranite zdravo razmerje

Ne obtožujte se za vsak piškot ali košček čokolade, ki ga boste pojedli. Stres, ki ga boste občutili ob popolni abstinenci od nezdrave hrane lahko slabše vpliva na vas, kot pa če se boste kdaj pregrešili. Če obožujete sladkarije poskusite alternativne variante. Namesto sladkorja dodajte v čaj med, okusne piškote lahko naredite sami iz ovsenih kosmičev, banan in medu.

   5. Jejte svežo sezonsko hrano

Super hrana, ki prihaja k nam iz daljnih dežel je vsekakor super. Še bolj super pa je domače kislo zelje, rdeča pesa, cvetača in radič s krompirjem. Odpravite se na tržnico in če je možno kupite hrano biološkega izvora. Še vedno bo cenejša kot hrana, ki je uvožena iz južnih dežel, seveda pa se okus posušenih jagod ne more primerjati z okusom sveže domače solate. V sveži hrani je veliko več hranilnih snovi in vitaminov.

   6. Ne jejte s čustvi

Vsakič, ko boste hoteli poseči po hrani pomislite ali boste jedli zato, ker ste lačni ali zato, ker ste žalost, jezni ali v čustvenem stanju, ki ga želite popraviti s hrano. Ko se boste naučili poslušati svoje telo in odkriti vzroke vaše lakote, boste veliko bolj premišljeno posegali po hrani.

   7. Ko jeste, samo jejte

Se s krožnikom hrane velikokrat udobno namestite pred televizijski zaslon ali ob tem, ko jeste berete časopis, rešujete križanke? Prenehajte s tem, saj na tak način pojeste veliko več, ko pa če bi poslušali svoje telo, kdaj ima dovolj. Ko jeste, samo jejte. Dobro prežvečite hrano in ko začutite, da imate dovolj prenehajte jesti. Sitost boste občutili šele 10 minut po obroku.

 

Prijavite se na NajWellness e-novice in prejmite BREZPLAČNO e-knjigo s pozitivnimi zgodbami.
captcha 

Komentar:

Sabina Mojzeš Recek

Kot urednica spletnih portalov NajWellness.si in PorocniPlaner.com, je z vsebinami, ki lepo zaokrožajo tematiko vedno pripravljena na novosti.

Preučevanje budizma, ji daje inspiracijo in moč stopiti iz povprečja.

Prisluhniti človeku in iz izziva narediti priložnost je njena velika vrlina.

Kot marketinški strokovnjak in pisec besedil, pa vsaki besedi da posebno berljivost in moč. Njena velika strast so sloni, krave in banane. 

Če želite v življenju stopiti korak naprej, pa naj si bo to na poslovnem ali osebnem področju, je ona prava oseba za vaš napredek.

www.PorocniPlaner.com
Več iz te kategorije: « KOLOSTRUM
Vaše razmišljanje glede članka lahko podelite kot komentar - zgoraj.

Iskalnik VSEBIN

Kategorije ponudnikov

Delite povezavo

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

NajWellness e-Novičke

Prijavite se na NajWellness e-novice in prejmite BREZPLAČNO e-knjigo s pozitivnimi zgodbami.
captcha 

Prispevajte

Spletni stran NajWellness.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Več informacij